We're Family

Tuesday, October 12, 2010

perkembangan afifah

salam semua,
alhamdulillah 14hb nie afifah dh genap 6 bulan, doktor ada penah cakap yg perkembangnya lmbt 2 bulan dari bayi yang normal, ye la nama pun pramature baby kan..
afifah dah pandai meniarap, bercakap2 (bahasa dia la) ngan dh bleh main sorang2, dapat la mama dia buat kerja len sama...syukur pada allah, afifah pun dah makin kuat minum susu tp makanan tambahan blum bagi lagik sbb doktor cakap 8 bulan baru start makan...
apa2 pun kita layan pic afifah dalam misi meniarapnya...

tgk tu sedaya upaya ni


yipiiii dh berjaya imbang kepala

alamak xpandai nak capai mainan lagik la

aik rasa dh penat la huhuhuhuhu mama tolong

ishhhh mama xdgr la, rehat la jap

ermmmmm ngantuk plak, tdo je la....ZZZZZZZZZZ
saya sayang mama

5 comments:

E.d.Y said...

xcukup bulan ek??wah..alhamdulillah...dah membesar dengan sihat skrg


jangan lupa join contest MORTAR BOARD..

http://danielzaidi.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html

Umiey said...

yup edy...syukur la afifah sht...

dok perah otak nie nak tulih ucapan utk contest tu...

cik daisy said...

xpe lar, biarpun progress afifah tu lmbat 2 bln, yg penting dia sihat & aktif. sgt comey lar bdk kecit ni! geram cikdaisy tgk :)

Umiey said...

btul tu cik daisy, asalkan dia sht..
kuat nangis pun pandai ni...heheheheh

Wizza said...

seksyinye fifah..
hehe da bole meniarap kira bgus la tu sbb premature kan hehe

Related Posts with Thumbnails