We're Family

Friday, October 15, 2010

beautiful day


salam jumaat,
fuhhhhh best bila tiba je hari jumaat, sbb sok sah2 la coti, bleh la bermanja2 ngan afifah.
hari nie cam biasa, rutin tetap rutin sbb meja nie dh xrupa meja bertimbun kertas..nak tgk pun dh malas...
tp tiap2 hari kena buat terapi mata dengan menjenok menjengok umah kengkawan baru la hilang skit stress...
mood aku ni cpt sgt down la..kdg2 tersentuh hati, tersentap la....pening ngan diri sendirik..tp yg penting aku cepat tersedar bila mood aku cam xbest je, aku cpt betulkan...nnt takut berjangkit ngan org len plak...
apa2 pun aku tau diri aku nie mst kena slalu dimotivasi baru la hari aku sentiasa indah...

ni la motivasi aku, mama rindu afifah

p/s syukur pada Allah sebab abah dh kuar hospital..Ya Allah beri lah kesihatan yg baik pada keluarga ku dan kwn2ku amin

14 comments:

Azian Elias said...

Salam Umiey,

sapa yg tak suka coti youu..

Unknown said...

comelnye afifah senyum..bersama anak adalah terapi yang paling baik

Umiey said...

wasalam k.yan,
yo la kan tp klau dpt pegi bercoti cam k.yan lagi la berdouble2 best...

Umiey said...

tq edy, btul tu blk keja penat2 tgk muka anak hilang semua penat..

nnt edy kwen pun rs cam tu gak..

Azian Elias said...

Umiey, akak selalunya coti tu kena tempah setahun..hee...

Unknown said...

esok gak kawen..hehe

::..dYa..:: said...

SAlam

Comey afifah senyum

Umiey said...

ooo cam tu ye k.yan...tp best la every year dpt pg bercuti...

Umiey said...

amboi edy..express rakyat nooo

Umiey said...

wasalam,
tq cik noor..

Unknown said...

haha..mana ada..calon xpilih lg..hahaha

Umiey said...

amboi edy, xpilih lagik...mst ramai ni hehehehehe joking yer..

cik daisy said...

tgk afifah yg comey ni, tingat kat baby kite gak. melayan telatah anak ni mmg wat kite lupe menda lain. nature therapy ;)

little_teddy said...

Comelnya baby tu.Agaknya kalau dia dapat pegang TP...sure melekat ayaq liuq dia kat muka TP...hehheheh

Related Posts with Thumbnails