We're Family

Tuesday, February 22, 2011

barang aku di curi

assalamualaikum

hari ni hari selasa yg damai, aku bgn awl td..sempat basuh baju, lipat baju bagai...
mulakan hari dengan menyiapkan kerja2 tertunda semalam, alhamdullillah dh selesai kerja2 yg urgent yg xurgent menimbun lagi..hehehehe

tp bila tiba time rht td, lps mkn santai jap trus la ke surau..aku ambik beg telekung aikkk napa ringan je ni, tgk kt dlm hanya tggl kain sembahyang jer, mana telekungnya..sapa yg brani amik brg aku nie..puas dok mencari kt rak simpan telekung xjumpa lgsg..geram btul dh la gift dr my boss..sapa la yg curi pinjam nie..mnta2 esk dia letak dlm bag aku semula..

nasib2..tiba2 teringat kenangan lalu, hand bag di curi dalam surau, dia hangkut sekali isi dalam, xtinggal apa2 lgsg kt aku, duit tambang pun terpaksa minta kt org..mmg tragis la nasib aku..

aku halalkan..itu rezeki dia..
wasalam

13 comments:

Unknown said...

telekung pun ada yg nak curi ke?teruk betul

Azian Elias said...

Tak pe.. Kalau hilang anggap sedekah.. INSYALLAH nanti boss bagi yang lain lagi..

little_teddy said...

suka suka dia nak curi ehhh pinjam ek..Klau pinjam pulangkan takperla jugak..ini...tak dipulangkan.Huhuhu.Sabar sabar...dapat gaji leh beli baru,tolong penjual telekung sikit.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum...

sekarang nie surau / masjid kerap mencadi sasaran sang pencuri kan...huhuhhh

Umiey said...

Edy :org zaman skrang nie, apa2 pun dia nk curi..ngeri2

Umiey said...

btul tu k.yan redha je la..maybe org tu perlukan sgt..

Umiey said...

cik teddy : nanti gaji harus di beli..skrang nie xbleh nk percaya kan org..

Umiey said...

wasalam sahrom, mmg pun mentang2 la surau tu tmpat yg suci dr jenayah..

Ina said...

alahai..siannya..macam-macam pe'el..org skarang ni. sabar ye
http://inanazir.blogspot.com

Umiey said...

ina : mcm2 jenis org zaman skrang ni

EB said...

Salam,
Aikss telekung pn ada org nak curi ka?
Rasanya mesti telekung mahal ni kn..
Sian....
Sabar je la..

Umiey said...

wasalam EB, xmhl pun telekung tu..pelik2

Farra Dhelina said...

tak patut betul..agak2 lah kan..eeee

Related Posts with Thumbnails