We're Family

Wednesday, February 23, 2011

....ada ke patut.....

assalamualaikum

rentetan dari kisah semalam, ada ke patut kain (telekung) aku plak di pinjam tanpa rela. semalam aku sengaja tgglkan kain sembahyang aku dengan harapan orang tu pulangkan telekung aku, tp tekaan aku meleset kain plak dirembat, dlm beg hanya ada brus gigi dan seangkatan dgnnya..ermmmm apa jenis org la tu..aku pun xpaham..xpa la aku halalkan je la, nnt tergantung plak roh beliau bila mati kelak..
wasalam

7 comments:

Edy Zaidi said...

org ingat wakaf kot...huhu

sahromnasrudin said...

semoga dia insaf dan tahu bahawa perbuatannya sangat berdosa besar....

Yan said...

akak rasa tak salah kalau kita redha meminjamkan. tapi yg peliknya org yg meminjam ni tak sedar2 yg awak tu meminjam. Pulang kan lah tpt asal..

Naura said...

salam dear.jom folo blog naura.ada clearance stock untuk pelbagai jenis tudung yg cantik2.naura dah folo awak.http://naurafashion.blogspot.com/

Farra Dhelina said...

laaa.... lupe kot..sabar jelah..

~Rina Mazlan~ said...

Org mcmni pun ada..

++Kerudung Ungu++ said...

telekung pun nk dirembat ke...
apela...
mesti telekung cantik ni... x pun die memang jenis orang yg pelupa yg dia pinjam rete orang...huhu

Related Posts with Thumbnails