We're Family

Tuesday, November 9, 2010

aku kembali


salam semua,
dh seminggu rasanya blog xterupdate, bukannya apa terlampau2 bz la...nk berblogwalking pun xsempat.
hari ni baru masuk keja, semalam ada exam...pecah kepala punya soalan...
tapi yang xbestnya, demam selesema la plak cuti2 nie siap pakej ngan batuk sekali, semua lengkap...
kengkawan semua sht ke? harap2 semua sihat2 belaka la....
ok la nak sambung kerja yg terbengkalai...huhuhuhuhu...
bye semua...

7 comments:

lvynana said...

Elok la dah sihat :)

E.d.Y said...

balik dari china ni, badan gatal2...udara kat sana sngt tak sihat

moga sama2 cepat sembuh

Umiey said...

tq ivy.

Umiey said...

ye ke edy, sejuk sgt kot kt sana..
bestnya g jenjalan...

harap kita sihat selalu

E.d.Y said...

bukan sebab sejuk, keadaan udara sana sngt teruk, jerebu dan habuk banyak...sebab kenderaan dieorg terlalu banyak

nabilah_2908 said...

hmm..bagus la dah sihat..bukan apa dugaan jer tu.. :)

take care yupp...(^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
DREAMER FRUIT

Yan said...

Salam Umiey,

rata2 bloggers kena demam selsema.. Janji apa. Akak pun tgh sakit tekak..

Related Posts with Thumbnails