We're Family

Monday, December 6, 2010

azam baru

salam semua,
dh lama xupdate blog, bukannya apa alasan sama gak, bz tahap gaban..
wahhhh esok tahun baru (awal muharam) apa azam anda?
kalau sebut pasal azam tahun baru nie, mst ramai yg dh list down kan azam taun baru masing-masing..
tapi bagi aku, azam taun lepas pun xterlaksana lagik...teruk kan..
sebenaqnya banyak azam tahun baru nie..tp malu plak nk kongsi....heheheheh biar la dalam hati je la...nnt xterlaksana keciwa plak..
apa2 pun nak nakkan keluarga yang bahagia, anak yang cemerlang dan solehah, dan yang penting jati diri yang terbilang...hehehehehe cam ceramah plak...
klau boleh sedaya upaya aku upgrade kan diri aku utk jadi pekerja yg lebih confident dan komited dan yg paling penting akau akan sedaya upaya buat sesuatu kerja kerana ALLAH, baru la kerja tu berkat...
gaji pun berkat..
aku dah rasa selesa ngan hidup aku sekarang, aku bersyukur sgt2..
dalam kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat tahun baru kepada semua kawan2 semoga hidup kita diberkati ALLAH...amin

12 comments:

::..Dia daYa..:: said...

SALAM

selamat menyambut tahun baru 1432 hijrah
saya doakan semoga kita sama-sama berjaya membaiki diri kepada lebih baik
gembira selalu

Umiey said...

wasalam dia daya, moga kita diberkati...
tq dia daya..

Yan said...

selamat tahun baru. moga lebih productive

Umiey said...

trima ksih k.yan..

E.d.Y said...

salam maal hijrah

gadisBunga said...

salam...

selamat tahun baru hijrah ya. :)

Umiey said...

sama2 kita berhijrah edy..

Umiey said...

wasalam, salam maal hijrah gadis bunga

::..Dia daYa..:: said...

Salam

daya nak tag umiey boleh??

http://misznoor.blogspot.com/2010/12/blogwalking-dengan-bloglarian_08.html

E.d.Y said...

berhijrah dari yg baik kepada yg lebih baik..insyaAllah

Umiey said...

boleh jer dia daya..
insyaalah akan join..tq

Umiey said...

insyaallah edy...

Related Posts with Thumbnails