We're Family

Friday, May 17, 2013

happy birthday mak

assalammualaikum pembuka bicara di hari jumaat yg tenang... harini birthday mak...tiba2 teringat plak waktu kecik dulu.. ermmmmm best sgt..hari2 boleh tgk mak..plg xbleh igt klay mak berleter habis semua kami adk beradik terhumban skali dlm isu mak.... tp skrang aku dh kwen dan ada 2 anak...br aku rasa nikmat membebal tu.. mmg hilang stress...bl dh letih ckp aku stop ja... tp skrang dpt jump mak once a month ja..jauh la katakan dari hati yg tulus k.umi nk ucapkan selamat har lahir pd mak semoga sentiasa diberikan kesihatan yg baik.. alamak ms abahnya birthday xplak aku nk buat entri bagai.. xpa la jasa kalian akan aku balasdan mendoakan kebahagian mereka dunia akhirat... we love mak n abah very much...

No comments:

Related Posts with Thumbnails