We're Family

Friday, November 11, 2011

11.11.11

assalamualaikum...

aku pun nk gak buat n3 psl 11-11-11....heheheheh walaupun xda pe yg istimewa pun...
yang adonya, pepagi tadi aku dh tercongok kt klinik, mana xnya dari semalm batuk aku ni makin menjadi2 la...dh la mlm tadi siap dgn pakage dmm skali...haiyakkkkk taun nie aku mmg slalu jer sakit...ermmm byk dosa nie...
tapi yg hanginnya igtkan dpt la MC, hampeh "sila pg opis ye puan umi".... dh sejuk ngan aircondnya dh rupa musim salji dh...ermmmm nasib badan

*************************************************************



short updated ttg si kecik Nur Aimy Afifah...
dh 1 tahun 6 bulan, anak manja papa, mmg lasak teramat tapi paling cpt meniru org
cthnya sila jgn sebut mandi dpn dia hokey, sbb dgn sepantas kilat dia akan buka sluar n go to toilet ready to mandi...huhhhhhh kdg2 xsempt nk pkaikan diapers smula ngan slambe jer dia poo poo, secepek kt lantai...adoooiiiii anak mama... tapi yg tu la dpt hilangkan stress mama..mama syg awak sgt...

3 comments:

WuMing said...

Ooo... suka mandi... Budak memang suka main air...

Edy Zaidi said...

haha..lama gak xupdate ni

Nurul Sobri said...

anak umi mcm anak buah akk. asek nak mandi jer kejenye. tapi bagus, kan... wangi selalu jer dia...hehe...

Related Posts with Thumbnails