We're Family

Wednesday, July 20, 2011

terima kasih

assalamualaikum,

tak sampai 2 minggu kita akan berpuasa...mmg best rasanya..syukur rasanya dapat menyambut ramadhan lagi tahun nie..insyaallah...kepada kwn2 selamat menyambut ramadhan dengan penuh keberkatan..


********************************************************

ok aku nak ucapkan terima kasih bebyk ats kesudiaan temanku yg telah susah payah buatkan kek utk aku sempena birthday aku, ada gak org yg sudi buatkan hehehehehehe...klau nk tahu teman sy yg sorang ni mmg tetiap taun akan buatkan kek utk bestfrennya....mmg rajin. setiap kwn kek yg berbeza2...best kan

ini dia butter cake oleh teman baik ku..terharu wehhhh

terima kasih, saya hargainya...

16 comments:

Hanis MY said...

baiknya kawan umi... happy birthday ya... alhamdulillah tak sabar juga nak sambut ramadhan...

Yan said...

dah habis ganti posa?

selamat berposa ye..

yatt said...

mmmm sedapnya... antar E6 skit

Umiey said...

Tq hanis, selmt berpuasa di pertauan tau...raya balik cni x?

Umiey said...

k.yan, selamatla taun lps pose full..xyah nk ganti..hehehehe

selmt berpuasa k.yan

Umiey said...

hi yatt, dh abis pun..

selmt berpuasa...kim slm kt kengkawan E6

WuMing said...

Hepii birthday....

Umiey said...

tq wuming..

Afikah Aziz said...

hepi besday kak,dap nye kek aumm :p

WuMing said...

Kerja kat Prai saja(Tempat yang tertentu). Menetap Kat BM...

Afikah Aziz said...

umo 23 kak hehe..eh kak ke :p

Umiey said...

tq fikah...mmg aummmmm

Umiey said...

ok wuming, sy tahu tmpt tu...hehehehe

Edy Zaidi said...

wah...sedapnya...ada lebih tak?hehe

Umiey said...

hi edy, alahai dh jdik lemak kt badan ni...

slmt berpuasa...

alinac lover said...

waa nak kek!

Related Posts with Thumbnails