We're Family

Tuesday, September 21, 2010

j.o.m r.a.y.a

salam syawal pada semua...
taun ni kami sekeluarga beraya di rumah mertua di palong, n9.
mmg best la raya taun ni maklumla suasana pun lain, anak buah pun ramai mmg riuh rendah la umah
tp fifah xbrapa nak ngan org la asyk merengek jer, mama nak snap pic pun xbleh beria sgt...
layan jer la pic yg ada..

malam raya : ank2 buah dok main bunga api




tgk la fifah ngan muka boringnyer....

xmau senyum lgsg la anak mama ni

tajam la misai papa ni...

ms ni fifah kt umah nenek di melaka
bosan tul la...huhuhuhu


cepat nak kacau fifah la...

yepiiiiii tido time....

p/s : tapi raya taun ni plg best sebab dpt blk penang gak....tq sayang

12 comments:

penjejak maya said...

salam,

indahnye mase raye..

sahromnasrudin said...

SALAM ZIARAH..kenal blog ini dr blog nor emylin..selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin ya...

Umiey said...

wasalam penjejak maya,
mmg indah, raya mana taun nie?

Umiey said...

sahromnasrudin,
slmt hari raya, terima kasih sudi ziarah..

br follow blog emylin

diriku said...

slm aidilfitri..he2..ntah ry ke brape ek skrg?

Umiey said...

diriku : dh 14 syawal ni...

Yan said...

Salam Umiey,

pink kita ye..

Umiey said...

wasalam k.yan, cam berjanji plak kan...hehehehheh slmt hari raye k.yan

E.d.Y said...

mesti best raya dengan baby

Umiey said...

ya la edy, sambil2 tu dapat gak collect duit rayo...heheheheh

E.d.Y said...

duit tu untuk anak, bukan untuk maknye yer...hehe

Umiey said...

edy : maknyer pun leh tumpang sekaki..heheheheh

Related Posts with Thumbnails