We're Family

Monday, August 23, 2010

tanpa tajuk

salam ramadhan,
hari ke 13 ramadhan, xterasa masa berlalu..
mlm td afi dmm lagik, tp pns bdnnya xla kuat sgt..pagi td ms nk antar ke umah acik ayu merengek2 gak la. xsampai hati plak nk tgk afi cam tu....ptg anti mama amik ye afi..

nak jadikkan crita, pagi td terjaga kul 5.30pg, mak aiiiii aku dh lewat nk bersahur...aku apa lagik kejutkan mylove (nada separa berbisik bknnya romantik tp takut si afi tu terjaga lak). nasib baik la dlm fridge ada 2 kebab daging ngan air soya, sempat la jamah utk sahur....burbbbbb alhamdulillah kenyang...

esok pagi xleh wat camni lagik...klau tidak hdp akan diselaputi kelaparan....

10 comments:

rina said...

ala siannya budak kecik tu demam.. bapa bulan dah dia ye?

Umiey said...

dh 4bln, tp beratnya br 3.69kg, every week amik darah..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adui..sib baik ade mknn lebih berbuka kan? if tak..minum air kosong jelah..

nape anak umie kene amek darah selalu?

matahatijiwa said...

Salam..thanks sbb singgah blog saya...:)
pernah jugak last week..lagi 10 minit nak abis waktu sahur baru bangun..apa lagi..mkn main masuk jer dlm mulut..last2 tersedak..hehe..minum pun dpt seteguk jer..alahai..nasib2...

matahatijiwa said...

Salam..thanks sbb singgah blog saya...:)
pernah jugak last week..lagi 10 minit nak abis waktu sahur baru bangun..apa lagi..mkn main masuk jer dlm mulut..last2 tersedak..hehe..minum pun dpt seteguk jer..alahai..nasib2...

Umiey said...

btul tu rose, klau xbergendang la perut ni hehehehe

sbb afifah baby pramatang lahir kecik sgt 1.43kg..dr kena review dianyer kesihatan takut ada jangkitan dll, afifah kena makan 2 3 jenis ubat sampai kesihatan dia stabil...

Umiey said...

wasalam matahatijiwa, sama2 n tq gak sbb sggh kt blog ni..

nasib baik dpt gak seteguk kan..kdg2 kita ni dh bgn awal tp terlelap la plak tu yg terjaga lewat tu...hehehehhe bleh pakai ke alasan cenggitu...

rina said...

owhh baby lahir pra matang.. tapi napa ye.. umiey ada masalah apa? kongsi2 cerita jomm.. (hehe saya ni tgh cuak nak tunggu bersalin ni)

Yan said...

family akak, lepas sorang, sorang demam...

tp kalau anak2 sakit esp demam mmg risau..take a good care

Umiey said...

musim dmm la agaknya...ank2 opismate pun lps sorang, sorang demam...

tq k.yan

Related Posts with Thumbnails