We're Family

Tuesday, July 20, 2010

thanks my love

salam selasa yg indah...
walaupon n3 ni dh berlalu tp aku nk coret gak. 17 julai lps ari sabtu my besday, aku igt my love dh lupa. balik keja ari jumaat tu, my love dh ada kt umah dok melanggut dpn tv. aku wat cam biasa ja la, sambil dok melayan my cute afi (dia dh pandai gelak2 tau), cam biasala dok buat itu ini dh malam..

tiba2 aku dpat satu panggilan, mak aku coll la....juz nk wish happy birthday k.umi (walaupun esk my besday)...my love dgr je la, tp dia xkata pa2 pun....huhuhuhu sentapppppp.......

dh dkt2 kul 10mlm ngah aku kusyuk dok membasuh pinggan tiba2 aku dgr suara yg xbrapa nk sedap nyanyi lagu hepi besday....

" hepi besday to u"
"hepi besday to u"
"hepi besday to mama"
"hepi besday to u"

cpt2 mama tiup lilin, my love kuar dr blk ngan sebijik kek....pehhhhhh terharu tul la..my cute afi ngah best jer layan tdo..

pe2 pun mmg lomentik la my love ni, suke jer wat kejutan, taun lps pun sama tp xdek kek tp ttp maintain lomentik....mlm esoknyer tu kita sempat gak celebrate sm2 tp dinner kt umah jer, tp still syok, thanks sayang. meh la layan pic yg xbrapa santek ni..

pehhh xtahan heheheh isteriku tu....

pagi esok aku abiskan smbl membaca kosmo
menu utk dinner
utk papa
special for me
my cute afi ngah layan tdo

No comments:

Related Posts with Thumbnails